Olemme Helsingin Sanomien pitkäaikainen kumppani promootio- ja tapahtumamyynnissä. Promootion päätehtävänä on löytää uusia tilaajia Helsingin Sanomille. Mahtavan ja tunnetun brändin parissa työskentely asettaa tiukat laatuvaatimukset myynnille.

Palveluratkaisumme tuottaa Helsingin Sanomille lehtitilausten uusasiakas- ja lisämyyntiä.

Olemme Helsingin Sanomien pitkäaikainen kumppani promootio- ja tapahtumamyynnissä. Promootion päätehtävänä on löytää uusia tilaajia Helsingin Sanomille. Mahtavan ja tunnetun brändin parissa työskentely asettaa tiukat laatuvaatimukset myynnille.

”Helsingin Sanomat haluaa olla siellä missä ihmiset liikkuvat. Myynnin lisäksi Helsingin Sanomille on tärkeää se tapa, jolla myyntiä tehdään. Tämän kanavan merkitys uusasiakashankinnassa on kasvanut isosti viime vuosina ja Promotion Point on päässyt asetettuihin myyntitavoitteisiin ja ylittänyt ne jo monena vuotena putkeen. Median murroksesta huolimatta laadukkaalle journalismille löytyy edelleen kysyntää kunhan tapa ja paikka ovat oikeita.”

– Sanna Kalliola

Monipuolisuutensa ansiosta Helsingin Sanomat sopii monenlaisiin ympäristöihin. Pääpaikkana on Helsinki-Vantaan lentoasema, jossa tavoitamme asiakkaat kaikkialta Suomesta. Lisäksi Helsingin Sanomien myyntipromootio on 52 viikkoa vuodessa liikkeellä kauppakeskuksissa pääkaupunkiseudulla, isoimmissa kaupoissa Uudellamaalla sekä suurimmilla messuilla. Suomen kesä on lyhyt ja myös Helsingin Sanomat haluaa nauttia siitä parhaalla mahdollisella tavalla: kesäfillari- sekä kesäpaku -konsepteissa veimme Helsingin Sanomien promootion ulkoilmaan; sinne missä ihmiset kesäisin liikkuvat, puistoihin ympäri Helsinkiä sekä kesätapahtumiin Uudellamaalla.

Vuositasolla kohtaamme Helsingin Sanomien promootioissa yli neljä miljoonaa ihmistä. Yksi osa kohtaamistamme asiakkaista lähtee heti uusiksi tilaajaksi, toinen osa jää miettimään ja kolmannelle osalle jää muistijälki promootiosta.

HELSINGIN SANOMIEN CHAT

Olemme kehittäneet menestyksellisen kampanjan tuloksellisesta chat­ myynnistä Helsingin Sanomille. Sähköisen myyntikampanjan taustalla vaikuttaa innovaatio ja halu kehittää täysin uusi tapa tavoittaa kiinnostuneet asiakkaat verkossa. Myyntitiimimme on motivoitunut ja dynaaminen – kokeilemme jatkuvasti uusia tapoja kehittää myyntiä entisestään.

Kampanja ylitti kaikki odotukset ja saimme paljon positiivista palautetta suoraan asiakkailta. Suurin hyöty Helsingin Sanomille oli verkossa tehtyjen tilausten määrällinen kasvu, tilausten laadun parantaminen sekä välitön reagointi asiakaspalautteeseen.