IKEA-konseptin ydin on tarjota kodinsisustustuotteita meille tavallisille ihmisille, ei vain harvoille ja valituille.

Kampanja toteuttiin kaikissa Suomen Ikea-tavarataloissa.

Toteutimme vuoden mittaisen kampanjan Ikano Rahoitukselle 2006-2007. Kampanjan tavoitteena oli Ikean luotollisten Hei-korttien markkinointi ja myynti Ikea-tavarataloissa. Toteutimme Ikano Rahoitukselle kampanjan myös vuosina 2015 – 2016.

Toteutimme Ikano Rahoitukselle ammattitaidolla eri rahoitustuotteiden myyntiä Suomen Ikea-tavarataloissa. Edustamiamme tuotteita olivat niin Ikean luotollinen Hei-kortti kuin suurempiinkin kodin rahoitustarpeisiin soveltuva Hei-laina. Kuten kaikissa kampanjoissamme, niin jatkuva koulutus ja työntekijöiden perehdytys ovat avainasemassa. Projektiin sitoutuneet myyjämme ja promoottorimme ovat alansa huippua ja pyrkivät aina löytämään asiakkaalle parhaiten sopivan ratkaisun.