Yhteistyömme Sanoma Lifestylen kanssa alkoi vuoden 2015 alussa. Päämääränämme on löytää uusia väyliä aikakauslehtimyyntiin.

Toteutamme kampanjaa tällä hetkellä Tampereella ja Turussa sekä pääkaupunkiseudulla osana Helsingin Sanomien kokonaisuutta. Kohtaamme paljon erilaisia ihmisiä kauppakeskuksissa, tapahtumissa ja messuilla. Lisäksi kesäisin liikkeellä on myös kesäfillarit, jotka puikkelehtivat ihmisvilinöissä ympäri kaupunkia tehden kauppaa.

Yhteistyömme Sanoma Lifestylen kanssa alkoi vuoden 2015 alussa. Päämääränämme on löytää uusia väyliä aikakauslehtimyyntiin. Toteutamme kampanjaa tällä hetkellä Tampereella ja Turussa sekä pääkaupunkiseudulla osana Helsingin Sanomien kokonaisuutta. Kohtaamme paljon erilaisia ihmisiä kauppakeskuksissa, tapahtumissa ja messuilla. Lisäksi kesäisin liikkeellä on myös kesäfillarit, jotka puikkelehtivat ihmisvilinöissä ympäri kaupunkia tehden kauppaa.

Filosofiamme on löytää jokaiselle ”se oma” lehti. Tämän filosofian pohjalta kartoitamme myös messuja ja tapahtumia, joissa tavoitamme kunkin lehden oman kohderyhmän. Me emme määrittele asiakkaan mielenkiintoa, asiakas tekee sen – me etsimme ratkaisun.