Helsingin Sanomat

Olemme Helsingin Sanomien pitkäaikainen kumppani promootio- ja tapahtumamyynnissä. Promootion päätehtävänä on löytää uusia tilaajia Helsingin Sanomille. Mahtavan ja tunnetun brändin parissa työskentely asettaa tiukat laatuvaatimukset myynnille.

Palveluratkaisumme tuottaa Helsingin Sanomille lehtitilausten uusasiakas- ja lisämyyntiä.
Helsingin Sanomat on pitkäaikaisin kumppanimme.

Etelä-Suomen Media

Aloitimme yhteistyön Mediatalo Keskisuomalaiseen kuuluvan Etelä-Suomen Median tapahtumamyynnin kumppanina vuoden 2016 alussa. Kampanjan tavoitteena oli nostaa tapahtumamyynnin tilausmäärät sekä tunnettuus uudelle tasolle.

Punainen Risti

Suomen Punaisen Ristin kanssa aloitimme yhteistyön jo alkuvuodesta 2013. Olemme onnistuneet löytämään Suomen Punaiselle Ristille paljon uusia lahjoittajia kohderyhmistä, joita on ennen ollut hankala tavoittaa. Varainhankinnassa toimintaamme leimaa aina ammattimaisuus, rehellisyys sekä avoimuus.

Varainhankinnan tukena tuotamme myös back office-toimintoja.

Kaakon Viestintä

Paikallislehtiä itä- ja kaakkoissuomalaisten aamiaispöytään toimittava Kaakon Viestintä on ollut asiakkaanamme jo vuodesta 2012. Tavoitteenamme on lisätä paikallisten sanomalehtien tunnettuutta ja menekkiä kunkin lehden levikkialueella.

Toimimme yhdessä Kaakon Viestinnän kanssa muun muassa Kotkan, Kouvolan, Lappeenrannan, Imatran, Savonlinnan ja Mikkelin alueilla. Tehokas ja mobiili palvelukonseptimme mahdollistaa toimimisen koko Suomen alueella tavoittaen juuri oikean kohderyhmän oikeaan aikaan.

Vantaan Energia

Yhteistyömme Vantaan Energian kanssa käynnistyi vuoden 2015 alussa. Kampanjan tavoitteena on tehdä uusasiakashankinta ja samalla lisätä Vantaan Energian brändin tunnettuutta Vantaan ulkopuolella. Kampanjaa toteutetaan kauppakeskuksissa, marketeissa ja erilaisissa tapahtumissa ympäri pääkaupunkiseutua ja Uusimaata.

Kuten muissakin kampanjoissamme, niin myös Vantaan Energiassa jatkuva koulutus ja työntekijöiden perehdytys ovat avainasemassa. Projektiin sitoutuneet myyjämme ja promoottorimme ovat alansa huippua ja pyrkivät aina löytämään asiakkaalle parhaiten sopivan ratkaisun.

Sanoma Lifestyle

Yhteistyömme Sanoma Lifestylen kanssa alkoi vuoden 2015 alussa. Päämääränämme on löytää uusia väyliä aikakauslehtimyyntiin.

Filosofiamme on löytää jokaiselle ”se oma” lehti. Tämän filosofian pohjalta kartoitamme myös messuja ja tapahtumia, joissa tavoitamme kunkin lehden oman kohderyhmän. Me emme määrittele asiakkaan mielenkiintoa, asiakas tekee sen – me etsimme ratkaisun.

Helen

Yhteistyö Helenin (ent. Helsingin Energia) kanssa alkoi vuoden 2015 alussa. Toteutamme Helenille uusasiakashankintaa Uudellamaalla ja Tampereella.

Kuten muissakin kampanjoissamme, niin myös Helenissä jatkuva koulutus ja työntekijöiden perehdytys ovat avainasemassa. Projektiin sitoutuneet myyjämme ja promoottorimme ovat alansa huippua ja pyrkivät aina löytämään asiakkaalle parhaiten sopivan ratkaisun.

Moi

Aloitimme yhteistyön mobiilioperaattori Moi:n kanssa keväällä 2017. Kampanjan tavoitteena on tehdä uusasiakashankintaa sekä samalla kasvattaa Moi:n brändin tunnettuutta Suomessa. Kampanjaa on toteutettu laajasti Helsingissä, Oulussa, Tampereella ja Turussa.

Yuneec

Promotion Point tekee yhteistyötä Yuneecin kanssa Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Kampanjan tavoitteena on tutustuttaa ihmiset ilmakuvauskoptereiden maailmaan sekä lisätä Yuneec tuotteiden tunnettuutta Suomessa ja Euroopassa.

Tuoteasiantuntijat opastavat ilmakuvauskoptereiden käytössä, kertovat ilmakuvaukseen liittyvästä lainsäädännöstä sekä voivat suositella asiakkaan tarpeisiin sopivinta ilmakuvauskopterimallia.

Karhu Voima

Toteutimme Karhu Voimalle mittavan lanseerauskampanjan Kymenlaakson alueella vuonna 2016. Kampanjan tavoitteena oli jakaa Karhu Voiman ilosanomaa tapahtumissa ja keskeisillä paikoilla.

Aktia

Promoottorimme jalkautuivat Helsinki-Vantaan lentoasemalle toteuttamaan Aktia World Elite Mastercardin promootiota ja uusasiakashankintaa.

Promoottorimme kiersivät aktiivisesti kontaktoimassa matkustajia. Promootion avulla Aktia sekä Aktia World Mastercard saivat runsaasti näkyvyyttä.

Tesla Motors

Yhteistyömme Tesla Motorsin kanssa alkoi syksyllä 2015. Halusimme tuoda uuden ja innovatiivisen autoilukulttuurin esille paikoissa, joissa kiireisilläkin ihmisillä on hetki aikaa pysähtyä.

Sonera / Telia

Toteutimme Telialle (ent. Sonera) vaikuttavan kampanjan Helsinki-Vantaan lentoasemalla heinäkuussä 2016.

Victoria’s Secret

Toteutimme Victoria’s Secretille vaikuttavan lanseerauspromootion Helsingin keskustan Forum kauppakeskuksessa.
Promootion tavoitteena on esitellä uutuustuoksuja ja ohjata asiakasvirtaa Vicrtoria’s Secretin Forumin liikkeeseen asiantuntevalla kosmetiikkakonsultoinnilla. 

Ikano Rahoitus / Ikea

Toteutimme vuoden mittaisen kampanjan Ikano Rahoitukselle 2006-2007. Kampanjan tavoitteena oli Ikean luotollisten Hei-korttien markkinointi ja myynti Ikea-tavarataloissa. Toteutimme Ikano Rahoitukselle kampanjan myös vuosina 2015 – 2016.

Edustamiamme tuotteita olivat niin Ikean luotollinen Hei-kortti kuin suurempiinkin kodin rahoitustarpeisiin soveltuva Hei-laina.

Sixt

Toteutimme Sixtille uusasiakashankinta kampanjan alkuvuodesta 2016. Kampanjan tavoitteena oli markkinoida Sixt Card – kanta-asiakasohjelmaa ja saada uusia aktiivisia kanta-asiakkaita.

Motivus

Vuoden 2016 alussa sporttinen kauppakeskustiimimme jalkautui pääkaupunkiseudun kauppakeskuksiin kontaktoimaan Motivukselle uusia asiakkaita.

Pivo

Teimme OP-Pohjolan Pivolle paljon huomiota saaneen lanseeraus promootiokampanjan Helsingissä Kampin kauppakeskuksessa. Halusimme tuoda uuden ja innovatiivisen pankkialan älypuhelinsovelluksen esille siellä missä ihmiset viettävät aikaansa.

Keittiökaveri / Sannan Ruokakassi

Arkiruokailuun helpotusta yksinkertaisen reseptiikan sekä laadukkaiden raaka-aineiden kotiinkuljetukseen erikoistunut Keittiökaveri (nyk. Sannan Ruokakassi) aloitti yhteistyön kanssamme vuonna 2015. Kampanjoimme näkyvästi ständimyyntipisteemme ja ammattitaitoisten myyjiemme voimin pääkaupunkiseudun suurimmissa kauppakeskuksissa, sekä päivittäistavarakauppojen edustalla. Kauttamme kulki kampanjan aikana satoja ihmisiä, jotka kuulivat markkinointiviestin: ”Hyvää ruokaa kotiovellesi. Joka viikko.”

Suomen Lähetysseura

Aloitimme yhteistyön Suomen Lähetysseuran joka vuotisen TASAUS-kampanjan kanssa vuonna 2014. Toteutimme vaikuttavan varainhankitakampanjan Suomen Lähetysseuralle myös vuonna 2015. Suomen Lähetysseura tekee uraauurtavaa työtä kehitysmaissa eri puolilla maailmaa, jotta yhä useampi vammainen lapsi pääsisi kouluun, ja oppisi ammatin jonka turvin elättää itsensä.

S-Business

S-Business on yrityksille tarkoitettu maksuaikakortti S-Ryhmän palveluihin. Promotion Pointille tuote oli uusi aluevaltaus yritysmyynnin puolella ja lähdimmekin ennakkoluulottomasti tekemään sitä. Kantavana ideana oli tuoda kortti yrityksille suoraan kotiovelle.

Verisure

Toteutimme kampanjan kodin turvallisuuspalveluita tarjoavan Verisuren kanssa kesällä 2015. Kampanjan tavoitteena oli myydä kodinturvallisuuspalveluita sekä kerätä liidejä.

Watson Viihde

Yhteistyö Watson viihdepalvelun kanssa aloitettiin keväällä 2015 ja kampanjaa toteutettiin pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan kauppakeskuksissa.

LiveRing

Olemme tehneet tiiviisti yhteistyötä LiveRingin kanssa, muun muassa promootioiden osalta. Olemme suunnitelleet ja toteuttaneet useita promootioita LiveRingille Helsingissä ja Tallinnassa alueiden suurimmissa kauppakeskuksissa.

Diners Club

Diners Club-kampanjassamme markkinoimme ja myimme Finnair Plus Diners Club – luottokortteja Helsinki-Vantaan lentoasemalla, pääkaupunkiseudun suurimmissa kauppakeskuksissa ja tapahtumissa. Kampanjan tavoitteena oli lisätä Finnair Plus Diners Club-luottokorin tunnettuutta Suomessa. Lentoasema toimintaympäristönä oli luonnollinen valinta kampanjalle.

K-Plussa Mastercard

Toteutimme K-Plussa Mastercard-kampanjaa pääkaupunkiseudun kauppakeskuksissa ja tapahtumissa. Kampanjan tavoitteena oli edistää Keskon K-Plussa Mastercard-luottokortin menekkiä.

Philips

Toteutimme Philipsin tuotepromootioita pääkaupunkiseudun suurimmissa kauppakeskuskuksissa sekä lentoasemalla. Tuotepromootion tavoitteena oli esitellä Philipsin Tv-tuoteperheen uusia tuotteita.

Finnair

Finnair Plus-kampanjassamme markkinoimme Finnairin kanta-asiakasohjelmaa lentomatkustajille Helsinki-Vantaan lentoaseman Schengen ja non-Schengen alueilla. Kampanjan tavoitteena oli lisätä Finnair Plus-kanta-asiakasohjelman tunnettuutta matkustajien keskuudessa. Finnair Plus-kampanjaa tehtiin myös yhteistyössä Diners Club-kampanjan kanssa.

American Express

American Express-kampanjamme sijoittui pääsääntöisesti Helsinki-Vantaan lentoasemalle, tämän lisäksi toteutimme kampanjaa pääkaupunkiseudun messuilla ja tapahtumissa. Kampanjan tavoitteena oli tuoda American Express-luottokortti ja sen lukuisat edut tutuksi suomalaisten matkailijoiden parissa.

TDC / DNA

Toteutimme tanskalaiselle yritysoperaattori TDC:lle promootion Helsinki-Vantaan lentoasemalla. TDC on nykyään osa DNA-konsernia.

Estlander & Partners

Toteutimme suomalaiselle Estlander & Partners varainhoitoyritykselle promootion Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Promootion tavoitteena oli lisätä yrityksen tunnettuutta sekä tehdä uusasiakashankintaa.

Laakkonen / BMW

Toteutimme yhteistyössä Laakkosen kanssa BMW-autopromootion Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Promootiossa saimme runsaasti näkyvyyttä BMW:n uudelle henkilöautomallille kansainvälisessä ympäristössä.

Yamaha

Toteutimme Yamahan promootion pääkaupunkiseudun kauppakeskuksissa. Promootiossa esittelimme Yamahan uutta moottoripyörämallia.

Air Berlin

Kampanjamme Air Berlinille toteutettiin pääkaupunkiseudun suurimmissa kauppakeskuksissa.